View Single Post
  #4  
Old 14-05-2011, 20:57
hanc
Guest
 
Posts: n/a
Default

Beste Doktor D,
Ik heb de timing volgens de originele tekens goed gezet (nokkaswiel, brandstofpompwiel, en krukas geblokkeerd/op tijd gezet).
De distributieriem is ook vervangen, deze hebben we ook nog gemarkeerd en op de nieuwe overgenomen.

Vandaag zelfs weer het aantal tandjes nageteld, ik weet zeker dat het systeem goed stond.

Beste Darksupra,

De motor liep voor de reparatie perfect, dus de brandstofpomp stond al goed!
Ik heb de kopbouten aangedraaid volgens de beschijving, kruislinks op 40nm, 60nm, 2x 1/4 slag (later moet hij nog 2x1/4).


Ik moet er nog bij zeggen dat de cilinderkop is gereviseerd (afpersen, vlakken klepsteelrubbers vervangen, kleppen gereviseerd)

De motor is gewoon goed, die liep perfect voor de reparatie.. en de timing is ook goed.

Kan het niet aan wat anders liggen, verstuivers, gloeibougies?
Het leek ook of de motor toen ik hem startte maar aan één kant warm werd..

Wat denken jullie?
Reply With Quote