heb wel ervaringen met caddy 1.
is ook starre achteras met bladveren, net als de caddy 2
alleen bij caddy 2 heb je vaak een remdrukregelaar bij de as hangen, welke met een veer aan de as is bevestigd
daar moet je wel even rekening mee houden dat je die ook veranderd,
anders remt ie zo hard.
in ieder geval bij mijn caddy heb ik de as boven op de bladveren gezet, de "platte kanten"welke normaal bovenop de as zitten hebben we eraf geslepen en eronder gelast, met
een massief blok daar nog weer tussen, ik heb daarbij langere veerstroppen laten maken, om het geheel vast te zetten.
as even goed gezet voordat alles vastgezet werd. anders komt je achterwiel zo raar te staan..te ver naar voren in mijn geval., dus as iets verplaatst
er zit bij een caddy ook een soort"centreerpen"door het verenpakket..
die heb ik toen ook aangepast, door een gat te boren door het massieve blokje en draad in te tappen..maar exacte details daarover?
verlaging was 14 centimeter, heb helaas geen digitale foto ervan..
weet wel dat Marco van Roma tuning zijn caddy 2 ook zelf verlaagd heeft, ..misschien kan je die via-via bereiken..
suc6..

er zullen vast nog wel andere manieren zijn, toendertijd had bullock style in duitsland kant en klare verlagingssets voor de caddy 1..