View Single Post
  #14  
Old 18-05-2011, 15:52
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,538
Send a message via MSN to knedel16vweber
Default

Quote:
Originally Posted by DragonGr Dragon
Nou je bent welkom om langs te komen in Delft, dan help ik je wel.

Maar is snap als je dat te ver vindt...
Zou je dan in de stand die je beschrijft: lichtschakelaar in de eerste stand (stadslicht), auto op contact (of zonder?). De achterlichten zijn dan uit zeg je...
Meet nu de spanning tussen een goed aardpunt (blank staal) en:

0) lichtschakelaar pin 30 moet 12V zijn (stekker aangesloten)
1) lichtschakelaar pin 58L of 58R moet 12V zijn (stekker aangesloten)
2) zekering S7 of S8 (aan een van de twee pinnetjes met zekering eruit moet 12V staan)

Zorg dat alles aangesloten is bij het meten en houdt ook de lampjes in de gaten.
Ik hoor graag wat er uit komt dan komen we misschien wat verder...

Vraagje is dit probleem ineens ontstaan of is er iets aan vooraf gegaan?

thnx voor de info.
het probleem is me eigenlijk na de motor ombouw opgevallen, of hij het ervoor ook had is mij onbekend.
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!!

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Reply With Quote