gister de auto tevoorschijn getoverd om eens even een klein ritje temaken naar familie in alphen aan den rijn..
tegen het einde van de terugreis enkelt tegen een probleem aan gelopen zodra ik met de auto over de 3k toeren kom
begint de glader naar mijn idee aftefluiten en is mn vermogen weg had eerst dat het affluiten al heel anders klonk dan normaal duurde langer (moeilijk om te omschrijven)
waarna nu dus zodra ik over de 3k toeren kom de glader begint te fluiten en mn vermogen feitelijk weg is..
heb alle leidingen al nagekeken etc vandaag en er zit naar mijn idee niets los of is niets gescheurd zijn er mensen die een orzaak zouden weten? licht dit aan de lader of?
ding is nog geen 4000km geleden gereviseerd bij ruud die ik ook al een mailtje heb gestuurd en mij vertelde dat je dan wel meer zou horen maar ik altijd even langs kon komen om de lader na te laten kijken iets wat ik dus zowieso maar even ga doen denk ik
al met al benk dus weer niet echt heel happy met het gebeure maar mischien dat er van hier ook nog wat tips langs komen