Ik ben weer een stap verder met de velgen
De eigenaar van de oranje bbs wielen die ik er onder heb die wil ze toch niet verkopen en dat kan ik me ook wel voorstellen want we hebben ze even onder de auto gehad waar ze voor zijn bedoelt (een zwarte golf 1 die in opbouwfase is) en dat lijkt toch wel geweldig.
Er was een kennis die zocht nog een setje 16/17inch voor zijn blauwe golf 2 en ja ik had nog een setje 17inch tsw's liggen

fotos laten zien en hij vond ze mooi maar wou ze wel even passen dus opgehaald en er onder geplaatst, hij vond het zo mooi dat de koop meteen rond was.
Aangezien ik de bbs velgen zelf toch ook wel erg mooi vind lijken ben ik maar begonnen aan mijn eigen setje
Ik heb een komplete set gekocht met originele randen en banden, meteen gedemonteerd, de harten gestraald want die waren zwart gespoten en er zat hier en daar corrosie.
Mijn vader heeft een straalspuit op zijn werk en die heb ik even gebruikt, heb heel fijn zand gehaald bij de dierenwinkel voor viskommen hahaha
Ze zijn er aardig uitgekomen en gaan nu nog een beetje schuren en dan vragen wat de spuiter er van vindt.
De nieuwe randen / boutjes / doppen en emblemen zijn besteld en komen ergens volgende week binnen.
Ik heb gekozen voor rondom 8.5j en rvs boutjes hoogglans gepolijste doppen met zwarte bbs emblemen wat voor kleur de harten worden ben ik nog niet helemaal over uit, er komen 195-45-15 banden om want ik wil wel een beetje grip met een vr6
ik gaan hier verder op terug komen en meer laten kijken van hoe het loopt.