06-06-2011, 12:54
|
 |
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by thomasD
hallo,
ben nog steeds bezig met de ombouw van JB naar DX, maar wil nog niet echt goed lopen en ben maar eens aan het kijken gegaan met bedrading e.d.
-ben erachter gekomen dat mijn koudstartinjector geen spanning krijgt, zal deze altijd met starten spanning moeten krijgen of alleen als het echt koud is ?
-de extra luchtschuif krijgt ook geen spanning tijdens het starten, geldt hier hetzelfde voor ?
de 2 rood witte draden die ik over heb in mijn zekeringkast zijn waarschijnlijk van de warmloopregelaar en van de extra luchtschuif (verklaart al een hoop), maar ik weet niet waar deze stekker in de zekeringkast ingestoken moet worden.
verder heb ik mijn brandstofpomp aangesloten zodat hij met contact aangaat en aan blijft, ik begreep dat dit niet juist is ?
hij zou moeten gaan pompen zodra er onsteking is ?, of wel op contact en na een paar tellen stoppen.
hoe zit dit nou en hoe moet dit aangesloten worden in de zekeringkast, en met welk relais ? 67 ?
hopelijk dat iemand me weer kan helpen ?
|
Als ik mijn DX gti (jan 84) op contact zet blijft de pomp ook lopen, ook al start ik hem niet.
|