View Single Post
  #1  
Old 07-06-2011, 09:08
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default Golf 2 bergcup met 5cil Turbo DSG 4motion

Sommige van jullie zullen mij al wel kennen, maar de meeste nog niet denk ik. Ik ben Wilco, eigenaar van het bedrijfje dutchbuild.com.
Ik draai alweer een heel poosje mee, maar doe het meeste werk naar het buitenland en heb tot op heden nog nooit geadverteerd.

Mijn huidige project-auto is nagenoeg klaar op een paar dingetjes na die ik wil gaan verbeteren. Ik heb heel lang over dit project gedaan omdat hij tussendoor steeds voor lange tijd in een hoek verdween. Ik hoop met dit opvolgende project steeds rustig door te kunnen werken. Dit kan alleen in de avonduren omdat ik erg druk ben met het werk voor klanten.

Specificaties van mijn huidige auto zijn:

450pk bij 1.8Bar
600NM
Qauife 6-speed Dogbox
4MOTION

Mijn (bijna) afgeronde projectauto:















De auto waar ik een paar maanden geleden mee ben begonnen word volledig als rennsport opgebouwd, maar nog wel straatlegaal. Bassis is een Golf 2 GTI 16V uit 86. De assen komen er onder van een mk5 R32 met 4MOTION. Deze worden aangepast naar de specificaties van de 2010 Seat Leon Supercopa.
De basis motor is een 2.5 5-cilinder lijnmotor uit een US Jetta. Ik heb hier voor gekozen omdat deze geen FSI heeft. Hij word opgebouwd met een 2012 TT-RS krukas, oliepomp enz. en met natuurlijk andere zuigers en drijfstangen en grote turbo. De DSG bak wil ik gaan gebruiken van de RS3 of het laat type TT-RS omdat deze origineel al 600NM aan kan. Hoe het verder zal verlopen zal gaande weg op zijn plaats moeten vallen.




































Reply With Quote