View Single Post
Old 07-06-2011, 10:05
Pirre_GW Pirre_GW is offline
Forum Newbee

Default Help pls! To Touran or not to Touran ..

Hallo, ik zit met een dringende vraag.. hopelijk willen jullie mij helpen? Ik heb een Touran 1.9 TDI (74 kw) van 7/2007 te koop zien staan, 109.000 km en een menselijke prijs, het model bevalt me heel erg dus heel veel zin om die te kopen. Ik stam echter uit een grote familie van gepatenteerde Toyota rijders .. en ik heb van nature geweldig schrik van Duitsers in het algemeen, en Opel en VW in het bijzonder.. Maarrrrr ik wil echt wel heel graag zo'n Touran. Dus zoek nu overal info. Maar de horrorverhalen die ik hoor (en lees op het net) over VW en over Touran in het bijzonder bezorgen mij alleen nog meer schrik! (Touran was blijkbaar op een Duitse website enkele jaren na elkaar in de top 10 van allerslechtste autos) Ook onder collega's (géén Toyota rijders! maar wel veel leasing ervaring met o.a. VW) wordt de Touran aanzien als een miserie-bak.. En de berichten zijn zeer tegenstrijdig - heb ook een vriend die VW fan is, en die zijn van hun Passat, Sharan en Scirocco dan weer super tevreden. Dus.. ik weet het echt niet meer ! Kunnen jullie mij goeie raad geven alsjeblief? Wat zijn de ervaringen/indrukken in het algemeen van Touran? Zever niet geloven en gewoon kopen? Of toch maar 2 keer nadenken? Alvast heel erg bedankt voor alle reacties!!! Grtz, Pirre
Reply With Quote