Quote:
Originally Posted by Richard
hoest met ReBo trouwens?
|
Sinds ik de laatste keer volgens het forum hier aanwezig was op 3-6-2010
gaat het iets beter . . .
Quote:
Originally Posted by RubenD
ReBO is een gluurdert tegenwoordig, als je uhm wil spreken moet je ff mailen
Te druk met alles zei die me laatst.
|
Ruben, beter kon je het niet verwoorden . . .
Druk, druk, druk . . .
Zakelijk gezien komt de boel weer op de rails, een partner gehad die de boel bijna om zeep had geholpen en er met een aantal klanten vandoor ging, veel problemen met de mannen die blauwe enveloppen sturen

Tis niet erg dat je leuke omzetten draait, maar ze staan als eerste op de stoep . . . en ze willden meer hebben als dat de boekhouder berekend had, maar dat conflict is nu gelukkig ook weer uit de wereld
Veel ziekenhuis bezoeken met Lisa, die wordt nu op 6 juli as geopereerd en daarmee hopen we dat alles weer opgelost is en het "normale" leven weer kan beginnen. Mevrouwtje is nu 1 jaar en 7 maanden en begint zich langzamerhand te ontwikkelen tot . . . tja . . . d'r bijnamen ; Kliko, Hamster
en kleine terrorist . . . de spaghetti vlekken zitten op het plafond, de hond en katten blijven het liefst uit haar buurt en de buren hebben schrikdraad rond de schutting gespannen, geeft dat een beetje weer hoe ze nu zou kunnen zijn ?? Gezien het nu 6:15 is en ik haar alweer door de babyfoon "papa" hoor roepen, gaat mijn internetleven er ook niet op voorruit
Ik ben wel sinds gisteravond in het bezit van een apart bochtje en ik heb daar gelijk een setje steunen besteld / gereserveerd, dus wellicht ben ik binnenkort wel weer eens iets vaker aanwezig
Om toch nog even de topictitel aan te halen . . . ik blijf bij Nelly
Die Stoya is wellicht ook wel aardig . . . maar gezien d'r beroep heb ik het idee dat als je als je een knuffel geeft bij thuiskomst na een lange werkdag je aan haar blijft plakken van andermans 'ellende' . . .
Tot slot . . . de stand van zaken :