10-06-2011, 17:46
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by BS-AutoTune
Ik heb de KDFI voorzien van 2 IGBT's zodat je de pull-up methode voor de bobine kunt gebruiken.
Lees de handleiding goed en als u er niet uitkomt is het support traject beschikbaar.
|
Pull-up, oke. Wanneer ik in de handleiding kijk van de KdFi kan ik totaal niks vinden over "pull-up".
De documentatie van de KdFi staat echt nog in de kinderschoenen, vergelijk de KdFi maar eens met de MegaSquirt handleiding. Misschien een idee om hier iets aan te doen? Zet bijvoorbeeld een wiki of forum op waar gebruikers ook informatie neer kunnen zetten. Ik weet zeker dat je dan veel minder mails/telefoontjes gaat krijgen. Bij een forum kun je zelf ook nog antwoorden neerzetten als je tijd/zin hebt. Hebben andere mensen die hetzelfde probleem hebben ook nog wat aan, en het is goed voor je product.
Wellicht ook een idee om een soort van 'waarschuwing' op de productpagina in de webshop neer te zetten dat je er geen support bij krijgt.
Ik ben echt niet te beroerd om te betalen voor support maar dan moet het wel 'eerlijk' zijn. Als je de handleiding lekker klein maakt zodat de klanten veel vragen hebben vind ik dat niet 'eerlijk'. Gelukkig heb je zelf nog wel een FAQ op je website gezet.
|