View Single Post
Old 11-06-2011, 09:29
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur

Quote:
Originally Posted by loco-vr6
scirocco is weg

De mijne gaat over een goed uurtje naar z'n nieuwe (..) eigenaar Huib

Hoe gaaf ik een Scirocco1 ook vind, ik kom er gewoon niet toe om hem af te maken.
Mijn hart ligt nou eenmaal meer bij luchtgekoelde VW's en de Scirocco komt -gelukkig- bij een liefhebber terecht.

Voorts heb ik een ander project (een T2 ombouwen naar TDi) opgegeven en is die carrosserie inmiddels naar het ouwe ijzer. Het chassis daarvan gaat echter dienen als mockup voor het Carrera4 onderstel van de dubbel cabine spijlbus.
De MTDi motor die ik daarvoor klaargemaakt had gaat nu in een 1982 T3 diesel komen en de bedoeling is dat Lorraine daarmee gaat rijden als dagelijkse auto.

De Golf3 variant TDi gaat eerdaags uit elkaar voor onderdelen (KW schroefset, VR6 5x100 onderstel, 17" Ultralight wielen) en met het afronden/opruimen van deze projecten/auto's hoop ik straks weer wat tijd te gaan krijgen om nu toch eens eindelijk de '66 type3 variant af te gaan spuiten en af te bouwen en een begin te maken met de ombouw van de '66 dubbel cabine spijlbus naar Porsche 964 Carrera4 onderstel.

Edit 11:30, Scirocco staat opgeladen en klaar om te gaan .. doet toch wel een klein beetje pijn ..

Reply With Quote