Ik heb een 1.5 op lpg, ingebouwd door de vorige eigenaar! Als ik het zo bekijk is het goed te doen. De electronica is een paar draden trekken tussen afsluiter, verdamper en keuzeschakelaar (benzine/lpg). Ik heb een tank in de reservewielbak, verdamper voorin bij de accu. Paar dingen om op te letten:
-Past het met de carburateur? Bij mijn blok kan het eigenlijk niet, ze hebben dan ook een klein stukje uit de paravaan gehaald
-Monteer de verdamper met de membranen met de ''vlakke'' kant in de rijrichting. Anders zal de auto bij stevig afremmen, waneer de membranen op mekaar gedrukt worden, afslaan
-De luchtinlaat richting het luchtfilter mag niet in de rijwind zitten, anders blaas je het gas weg bij gas los en slaat de auto af
-Maak de aftakkingen van het koelsysteem richting de verdamper aan de goede kant van de thermosstaat
-Ontsteking mag wat vroeger, anders houd je echt geen trekkracht over
