Thread: Audi1981
View Single Post
  #23  
Old 18-06-2011, 19:47
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,859
Default

Zusje is erg blij met haar nieuwe aanwinst;







Wat ik alleen niet begrijp is dat er Passat overal op staat, terwijl het kenteken Santana vermeld, vreemd. Hij heeft een schuifkanteldak (werkt) een dash van een mk2 Golf met toerenteller en digitaal klokje en de 4+E bak die voor +/- 3000 rpm bij 120km/u zorgt, erg fijn.
Minpuntjes is dat de hemel wat hangt hier en daar, de oliepeilstokhouder vervangen moet worden en de voorbumper recht gehangen en vast gezet, niet slecht voor een auto met 83000km op de teller en alle TÜV papieren tot 80000km ingevuld

Ik mis nog een spatlap RA en ze wil er een trekhaak onder, maar dat is nog wel te regelen denk ik

Mooie rit door het Groningse en Friese land gedaan, lekker even bij de Mac in Heerenveen geweest en daarna de neus weer richting Zeeland gezet. Ze ging tijdens de rit merkbaar soepeler lopen en liep steeds lekkerder en mooier rond, niet gek want de verkoper vertelde dat ie al 2 jaar alleen maar binnen en buiten gezet werd
Net thuis na Vlissingen - Heiligerlee - Vlissingen en es genieten van een biertje
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
Reply With Quote