View Single Post
  #57  
Old 04-02-2004, 09:09
Caddy-Daddy's Avatar
Caddy-Daddy Caddy-Daddy is offline
Forum regular
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 78
Send a message via ICQ to Caddy-Daddy Send a message via MSN to Caddy-Daddy
Default

Quote:
- nieuwe cilinderkop
- grotere turbo
- aanpassing van de brandstofpomp
- afblaasventiel
- versnellingsbak revisie en aanpassing
- inbouwen airco
- verder apk klaarmaken


en dan 120 PK?

Volgens mij heeft de AAZ toch 75Pk standaard?Volgens mij kom je er niet met alleen een Grotere Turbo en aanpassing aan je brandstofpomp.Ik denk dat je ook aan andere verstuivers moet denken.

Kan je mij ook uitleggen wat het nut is van de afblaasventiel?
Diesel heeft namelijk geen gasklep..



Wat ik je ook kan aanraden is een EGT (Exhaust Gas temperature) Meter oftewel een Pyrometer dan kan je tenminste zien wat je aan het doen bent en of je het blokkie niet teveel thermisch belast.Dit kan je het beste Pre Turbo plaatsen,hier een foto..





Post Turbo kan ook in de uitlaatspruitstuk bocht na de Turbo maar dat verschilt wel een aantal graden in temperatuur.
__________________
CO2 Neutraal !!!!www.vwcaddyforum.nl
Caddyfoto's in de Caddy Clan Gallery
Reply With Quote