View Single Post
  #20  
Old 14-07-2011, 20:23
GJ007's Avatar
GJ007 GJ007 is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 876
Default

informatief dagje gehad;

sproeibeeld van de injectoren zag er goed uit.
distributieriem nogmaals nagelopen; leek op het eerste oog goed. de nokkenas en krukas kwamen overheen (BDP, met merktekens)... echter vond ik dat de rotor nogal ver van het blok afstond...
voor de grap alle bougiekabels 1 verder (tegen de klok in) aangesloten... extreem vroeg als het waren (als ik het goed zeg). zodat de rotor, tijdens het BDP, naar bougiekabel van cil 1 wees.
en waarrempel; starten en nog lopen ook. even wezen prutsen met stationair / gasklep zodat die btje normaal liep.

alleen werd me toen de uitlaat roodgloeiend, dus even pauze. maar naar paar keer starten/stuntelen (was alleen) kreeg ik de boel niet snel genoeg afgesteld en lekker de accu leeg lopen starten.

dus vanavond de boel even aan de lader, en morgen is goed naar de distributieriem kijken; met name het tandwiel van de ontsteking / oliepomp...

bijzonder weer dit . . .
__________________
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project]
Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily]
Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily]
Reply With Quote