25-07-2011, 17:25
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by J-9A-N
Toch maar even opschrijven.
Bedankt 
|
Graag gedaan!
Ik wil wel nog effe zeggen, maar
Quote:
Originally Posted by mezelf
Het weekend waar in 't Golf 1 Treffen van volgend jaar wordt gehouden zou trouwens ook al bekend zijn, dat zou dan het weekend van vrijdag 13 t/m zondag 15 Juli 2012 zijn.
|
met de nadruk dus op het woordje "zou", ik weet 't vanuit deze thead in 't IG Forum, die topic starter is ook member bij de IG, dus ik neem aan dat 't wel zal kloppen wat hij daar schrijft. Zelf heb ik hierover net nog voor alle zekerheid nog 'n thread hierover gestart in het interne forum van de IG (=alleen toegankelijk voor de leden), om dat ook nog 'ns bevestigt te krijgen van 't bestuur of dat ook voor de volle 100% klopt, als ik antwoord heb gekregen zal ik dat naderhand hier effe laten weten. Maar je kunt er nu al voor 99% uitgaan dat dit klopt, het is in het verleden bijna altijd ook midden juli geweest (m.u.v. 2 jaar achter elkaar, jaren geleden inmiddels, toen was het in de 2e helft van Juli, maar dat waren uitzonderingen).
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|