Ik denk dat ik toch de distributie riem eraf ga halen en alle markeringen goed bekijken en onderling vergelijken. Miss staat het toch een paar tandjes verkeerd.
Ik was net aan het rommelen aan de auto, stuitte ik gelijk op een volgend probleem. Ik ben bezig met het kleppendeksel los te halen, want ik wil de pakking vervangen. Iniedergeval, ik heb nu 7 moertjes los, maar zit nu te klooien met de laatste. De moer is niet dol aan de buitenkant, ik kan de moer draaien, het tapeind dan draait niet mee, maar de moer komt ook niet los..
Nu wil ik de moer proberen te verwijderen, maar hij zit ook niet op een gemakkelijke plaats, aan de kant van de injectie en uitlaat. Hoe kan ik nou het beste te werk gaan? Heb al zitten kijken voor een moersplijter van kukko, maar ik heb geen idee ofdat ik wel genoeg ruimte heb om dat ding te gebruiken. Het is ook een beste investering. Is het niet mogelijk om van bovenaf de moer aan de zijkant proberen kapot te boren, om vervolgens met een platte schroevendraaier en hamer de moer te splijten?
Ik heb overigens een heel handig youtube kanaal gevonden, waar een monteur in 54 filmpjes laat zien hoe je stap voor stap een geheel golf 2 8v blok reviseert, inbouwt, etc. Uiterst wetenswaardig
http://www.youtube.com/user/9Barry009
Ik hoor het graag,
DJ