View Single Post
  #6  
Old 10-02-2005, 12:44
Stijnie007's Avatar
Stijnie007 Stijnie007 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 10
Send a message via MSN to Stijnie007
Default Type Carbu Pierburg

Quote:
Originally Posted by berendd
ik zou voordat je aan dit soort veronderstellingen begint eerst even de vaccuumslangen nalopen, oftewel het hele slangensysteem dat aangezloten zit op de buis naar je rembekrachtiger, verder moeten er ook geen losse buisjes aan de carburateur zitten waar een slangetje op hoort.

kan een verklaring zijn, en komt maar al te vaak voor, is lullig als je een duur membraam vervangt en het blijkt een kutslangetje te zijn.

en wat betreft die vervroegde ontsteking dan zou er een membraam op je stroomverdeler moeten zitten, denk niet dat dat er op zit...aangezien ik veronderstel dat ik bijna hetzelfde blok heb... carb is waarschijnlijk pierburg 2e3...

anders succes!


Ik weet niet zeker welk type carb ... Heb boekje met de wagengegevens niet, maar vanaf http://www.petrunko.aaanet.ru/heynes/volks/1081-04a.pdf zou ik denk ik moeten besluiten dat het een 2E2 is ...

Wel gek, op de zijkant van de carb staat enkel 2E ???
Reply With Quote