View Single Post
  #1  
Old 08-08-2011, 09:30
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 5,083
Send a message via MSN to Mister Cool
Default Marco's Oranje Caddy 2 tdi

Bij deze wilde ik even mijn nieuwe aanwinst voorstellen. Na lang zoeken toch nog een redelijke Caddy gevonden. Ivm tijd zocht ik een auto waar niet het meeste aan hoefde te gebeuren. Nu heeft deze nog wel wat cosmetische aandacht nodig, maar dat komt nog wel.

Auto is voorzien van een TDI, motorcode AHU die met 110pk verstuivers, egr dicht en een VVT chip op maat 120 pk en 265nm levert. Technisch dik in orde, veel aan vernieuwd en rijd heerlijk icm. een lange 02a asd versnellingsbak (110 pk mk3).
Er zit een zwart dashboard, deurpanelen, vloerkleed en stoelen in. Er zitten elektrische ramen en spiegels op, evenals een cruise control. CV zit wel in de deuren zag ik, maar zit niet aangesloten.
Er is ook xenon in gebouwd, alleen jammer genoeg in polo koplampen (passen voor geen meter). De auto is voorzien van een KW schroefset voor, achter nog met originele dempers. Wielkastranden zowel voor als achter zijn omgerold.
Verder is de auto deels gecleand (voorschermen, achterdeuren, antennegat dicht, strippen weg) en 2 jaar geleden volledig overgespoten. Jammer genoeg is dat zeer slordig gebeurd, dus dat is nog wel een punt van aandacht in de toekomst.
Ik zal nog heel wat vergeten zijn, maar eerst maar eens wat foto's. Hieronder op 8 en 9x16 verbreed staal met 195/40/16 bandjes.




























Ik vond het verbreed staal persoonlijk een dom en lomp gezicht, dus dit heeft er niet zo lang op gezeten. Voor MIVW gister een paar andere wielen gemonteerd. Porsche Sportclassics. Vooraan 7x17 et55 met 185/35/17 en een 20mm. adapter. Achteraan 8,5x17 et 50 met 205/40/17 en een 25mm. adapter. Wat mij betreft een hele verbetering, vult veel mooier en leek een stuk chiquer. Paste alleen niet helemaal achter, want het liep op m'n wielkastrand aan bij flinke hobbels op de snelweg. Heb nog wat anders liggen dat iets makkelijker past, daar moeten alleen nog banden omheen binnenkort. Heb er snel ff 4 geschoten zojuist in de regen:











__________________

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote