View Single Post
  #142  
Old 08-08-2011, 10:34
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Ook weer bijgekomen van een vol weekend Dub-geweld in Noordwijkerhout en Valkenburg, MIVW blijft in mijn ogen de mooiste meeting in de Benelux qua opkomst en niveau wagens uit zoveel landen. Helaas deel ik wel de kritische bijsmaak die al zovele gedeeld hebben. De kleinigheidjes van vorig jaar leken door de organisatie aangepakt te zijn in de vooraankondiging, maar helaas werd het beloofde niet geleverd. Natuurlijk kan er zoveel spaak lopen op zo'n dag, en als organisatie doe je het uit hobby, maar iets beloven en niet leveren, dat doe je in het dagelijks leven ook niet lijkt mij

Verder me gewoon top vermaakt, het hotel en de zaterdagavond in de parking waren het hoogtepunt voor mij! Wat een top-sfeer daar! Meeting was mooi, blij dat de zon doorbrak, dat maakte het auto's kijken en slap ouwehoeren leuker Mooi podium voor de prijsuitreiking, leuke awards voor Wheels en Aircooled! Organisatie van zoiets groots kan ook niet zonder haken en ogen gaan, foutjes houd je altijd, uiteindelijk een top-weekend gehad waar ik volgend jaar zeker weer bij wil zijn! Volgend jaar overdag een muziekje erbij, wat meer eet-mogelijkheden, vooraf beter aangegeven parkeren en toegangsprijzen (in ene 25 euro aftikken ipv een verwachtte 15 euro is altijd ff een "huh?-momentje" ) en S&S-jury-leden die niet de auto af staan te kraken bij beoordeling en niet naar de eigenaar die zijn verhaal kort doet luisteren (enige 'grote' minpunt wat ik zag gebeuren, eigenaar van de auto werd domweg niet naar geluisterd en nog negatief toegesproken ook over de auto, het is hobby mensen, hou het dan gewoon voor je en waardeer een ander zijn enthousiasme om de sfeer erin te houden, we komen allemaal voor de lol) en dan weet ik zeker dat volgend jaar MIVW 2K12 helemaal de bom weer is!
Reply With Quote