View Single Post
Old 10-02-2005, 21:17
Stijnie007's Avatar
Stijnie007 Stijnie007 is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to Stijnie007

Quote:
Originally Posted by berendd
ik zou voordat je aan dit soort veronderstellingen begint eerst even de vaccuumslangen nalopen, oftewel het hele slangensysteem dat aangezloten zit op de buis naar je rembekrachtiger, verder moeten er ook geen losse buisjes aan de carburateur zitten waar een slangetje op hoort.

kan een verklaring zijn, en komt maar al te vaak voor, is lullig als je een duur membraam vervangt en het blijkt een kutslangetje te zijn.

en wat betreft die vervroegde ontsteking dan zou er een membraam op je stroomverdeler moeten zitten, denk niet dat dat er op zit...aangezien ik veronderstel dat ik bijna hetzelfde blok heb... carb is waarschijnlijk pierburg 2e3...

anders succes!

Woeha !

Alle slangen eens opnieuw losgekoppeld / opnieuw vastgemaakt, de luchttemperatuursensor schoongemaakt met benzine en de electrische contacten eens gereiningd en hij draait en loopt weer zoals het hoort !! Enkel de borgring (pakking) tussen de luchtfilter en carb + vastzet-moer van de luchtfilter lijken bij de vorige eigenaar te zijn verloren gegaan ... Zal ik moeten vervangen zeker ? Wat als langs deze weg vuil bij de carb geraakt ? (zag er nu eigenlijk ook niet zo netjes uit ...)

Alvast bedankt !!!!

groeten,

Stijn
Reply With Quote