View Single Post
Old 17-08-2011, 10:38
golfje_295.000's Avatar
golfje_295.000 golfje_295.000 is offline
No personal life

Default bekeuring van beveiliger

Goedemorgen,

Reed vannochtend naar me werk,toen ik op een kruispunt kwam. Ik reed op t voorsorteervak toen er van links een motor van een beveligingsbedrijf kwam, die mij voorrang had moeten verlenen aangezien hij haaientanden had. ik moest uitwijken om hem niet van z`n motor af te rijden. Nou goed,ik even op hem schelden,hij op mij en verder.

tot mijn verbazing reed hij me 200 meter verderop klem, en noteerde mijn kenteken. en zei dat ik de bekeuring wel zag verschijnen, Ik, redelijk geiriteerd,vroeg hem waarom ik een boete krijg als hij mij geen voorang geeft, en dat ik dus niet fout was. volgens hem was ik fout en ik vroeg dus wat ik volgens hem fout gedaan had. Ik stelde nog voor om ff die 200 meter terug te rijden om tekst en uitleg te geven, van beide kanten.

Hier reageerde hij niet op, en wilde wegrijden. ik stond ondertussen te koken van binnen, en zei dat als ik binnenkort een boete op me mat vind,hij een probleem heeft, en met zijn trieste bedrijfje toch geen boete kan uitschrijven.

ik stap weer in, rij weg, zie ik mijn spiegel dat hij me weer achterna rijdt, ik stop weer stap uit en zeg dat hij nou moet beginnen op te rotten, en me niet moet gaan lopen triggeren, en zo niet dat hij een probleem met me heeft. Hij vraagt of dat een bedreiging is en zegt dat ik maar moet gaan anders zal hij me wel ff arresteren. en daarbovenop nog een boete erbij kreeg voor bedreiging. aangezien me auto dwars op de weg stond, en er een kleine file achter stond, heb ik hem nog ff de huid volgescholden, ben ingestapTen weggereden.

Mag een beveiliger een boete uitschrijven? daarvoor moet hij toch BOA zijn,en dus werken voor de overheid? daarbij heeft hij alleen me kenteken,niet gevraagd of ik de eigenaar van de golf was, en geen ID gevraagd.

iemand hier ervaring mee?

Geert

't is niet dat een Duitse import een misdadig oorlogsverleden heeft of een Franse import van binnen naar Paturain ruikt ofzo.
Reply With Quote