View Single Post
Old 18-08-2011, 18:36
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Richard
een sportevo m3 (evo3) doet nu rond de 56 a 60k klik hier een evo m3 ( evo 2) doet idd 28 a 35 . Als je ziet in de time attack op gatebill ( serieuzere werk) dan doen er een flink aantal sq goed mee. korte wielbasis etc. timeattack is de bestuurder net zo belangrijk als t materiaal. Buurman en kennis andre kan een aardig potje sturen ( aardig wat overwinningen in binnen en buitenland)en die geeft hierin de voorkeur voor een csl en een gt3 clubsport.

Deze M3 staat al een hele lange tijd te koop, net als de EVO2 in Hoevelaken.
De EVO in Hoevelaken is in het echt niet zo netjes, en zit helemaal onder de steenslag. De BMW weet ik niets van, maar heeft wel wat te veel gelopen voor een verzamelaar denk ik. Ik ben eigenlijk ook geen Mercedes-fan en dit geld ook voor de BMW etc, maar de auto's als BMW M3, Mercedes EVO, Lancia Delta, Peugoet 205 T16, en de Renault 5 Turbo etc, zijn echt wel mooi even als de nieuwere Mercedes Black series en de Z3 en Z4 coupe etc

Ben nog steeds een VW, Audi en Porsche liefhebber. Ben er mee besmet geraakt, en het bevalt prima

Voor de kosten van de Golf 2 racer had ik ook een gt3 of gelijke kunnen kopen. Ik heb hier met opzet niet voor gekozen omdat dit niet aansluit bij bij mijn bedrijfsvoering. Ik eindig liever als 10e met een Golf 2 dan dat ik bij de eerste 3 kan komen met een GT3 of zo. Het blijft een sport om het Golfje zo goed mogelijk te bouwen. Op deze manier kan ik nieuwe dingen proberen en testen alvorens ik het naar klanten verkoop. Ook wil ik alles uitgeprobeerd hebben kwa techniek en afstelling etc om zo'n goed als mogelijk advies te geven. Ik wil geen bedrijf zijn die zo veel mogelijk geld wil binnen halen om maar te kunnen gaan racen/rijden in een dikke auto. Nee, dat is niks voor mij.
Ik vind mijn werk leuk, en wil daar in blijven leren door zelf dingen te proberen, uit te vinden en te bouwen.

Maar dat wil niet zeggen dat ik deze auto's als M3, GT3 en SQ niks vind. Natuurlijk zijn al dit soort wagens mooi. Heel jammer dat er geen homelegatie-auto's meer gebouwd worden. Dit zal ook de reden zijn van de snel stijgende prijzen.
Reply With Quote