View Single Post
Old 28-08-2011, 20:11
Domi
Guest

Vanaf VWFORUM, 16-maart-11, 02:26

Quote:
Originally Posted by DjangoT
En idd ook zal de kever op wegmisbruikers komen.. haha.

Ik werd van de weg afgepikt omdat er een politie controle was in ede.. ik val natuurlijk al snel op. En had nog het us plaatje dr op zitten... Ook vonden ze het leuk om mij mee tenemen omdat wegmisbruikers er was.

2 achter banden met de kanvas er door heen... ik wist dat ze slecht waren maar niet zo slecht! Maar door het ritje van zondag 200km. De banden worden natuurlijk goed warm op de snelweg.. en dan worden ze zacht en slijten natuurlijk nog 10 keer sneller!
Dit geintje koste me 150,- + 6,-

Ook had ik met laksheid en luiheid nog het us plaatje dr op zitten.. dit geintje kost me 70,- + 6,-

Duur geintje magoed.. dat is hobby. en Laks heid.. banden had ik al nieuw liggen.. Maar wel lache dat wegmisbruikers dr was! Leuk voor over 10 of 20 jaar haha!

Verder konden ze me weinig maken!

Ja ze begonnen over een artikel wet.. dat een auto helemaal NIET mag veranderen. Hij moet zo blijfne zoals hij van de band rolt. Beetje omslatig en deze wet kunnen ze natuurlijk overal op gooien. Ik kreeg hier een waarschuwing voor.. Maar ik zei eeh ja. Ga eens het roc terrein op.. en kijk hoeveel auto's daar niet std zijn? Verlaging/verlicht?!
Als wij nieuwe bmw's krijgen met ori bmw verlagings systeem. Dat mag ook niet?!
Ging die niet op in..

Verder interview idd gehad door de mensen van wegmisbruikers.. wel toffe gasten. Beetje wijs staan praten.. over de hobby en kever haha!
Ben benieuwd wat er op tv pcies komt!
Zal rond aug/sep worden hadden ze het over!

Reply With Quote