View Single Post
Old 29-08-2011, 21:46
VWToon89's Avatar
VWToon89 VWToon89 is offline
Forum Regular

Ik heb echt gelachen met dit deel van de aflevering, ome agent en onze koos persen een paar lekker lompen opmerkingen uit hun kont

Eerst meneer de agent met de z'n opmerking over toelatingseisen, dat er te veel veranderd is en niet mag vanwegen toelatingseisen... achter is hij gewoon verlaagd zoals beschreven in werkhandboek, zoals het gewoon kan zonder dingen toe te voegen

2 Keer administratie kosten is ook weer eens zoiets lekker belagelijks in nederlands, ze kunnen die twee boetes in 1 keer geven

En dan koos met z'n slimme opmerkingen , nooit jong geweest die man , als ie nou eens duidelijk was met z'n verlagingssetjes, hij praat weer om het onderwerp heen, verlagingssetjes mogen zolang je niet de constructie kompleet veranderd... dingen wegslijpen bijv. dus niks te maken met type goedkeuring...

Dan de opmerking over type goedkeuring en apk... slaat ook nergens op, ik ben bezig met de restauratie van een citroen traction, rdw gevraagd waar ik op moet letten, zeggen hun, als hij aan de apk eisen voldoet, voldoet hij aan type goedkeuring wat lult koos dan nou weer?

Dan de opmerking over slecht sturen door verlagen, hahaha tuurlijk kan je niet goed sturen als je maximaal verlaagd met 20" wielen koos lozerrrr

Tja banden en plaaten is wel beetje dom, had wel op kunnen letten maar voor de rest.... bekrompe nederland....

"Is there 'a' problem officer" op het dak is nu echt een prachtige opmerking

Oldrides:
MK3 '96 1.4

www.vwcruizers.nl

Proud member of the VW Cruizers
Reply With Quote