In mijn topic liet ik al zien een tijdje geleden een mk1 uit 1983 opgehaald te hebben voor een collega van me.
Leuke wagen waar op het eerste gezicht weinig aan mankeerde (alleen de lak was om te huilen). Natuurlijk mankeerde er meer aan en eigenlijk mag je dat voor zo'n laag bedrag ook wel verwachten.
Maar er is besloten geen half werk te leveren, dus in de schuur, op pootjes en strippen die handel!

Tijdens het strip proces kwamen er weinig verrassingen tevoorschijn en het motortje, een 1.5 JB met 5 bak, was ook nog prima. Geen reden tot klagen dus, ware het niet dat ik tegen een KR aan liep en m'n collega hier wel voor te porren was, mits ik hielp met de aanpassingen die nodig waren. Nu is vrije tijd bij mij schaarser als geld, dus ja, tuurlijk wil je helpen, maar wanneer?
Vanavond hadden we zo'n avond;
Motor is er al uit en de frontbalk heeft wat TLC nodig, maar da's standaard op een mk1 geloof ik
Schutbord en dorpels zien er goed uit

Leren S-Racing stuurtje als verjaardagskado voor m'n collega

Binnenkant al ver gestript en z'n originele kleur zichtbaar die er weer terug op komt; Alpinweiss

Even de JB van z'n motorsteun ontdoen, die komt weer op de KR

(met een beetje verbouwen)
Foto's van de KR volgen, het plan is om deze van motorfietscarbs te voorzien, dus op pk gebied geen tekorten