13-09-2011, 23:05
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Blaauwwiekel
Sterkte mocht de eigenaar dit lezen..hoe mooi een auto ook is, een leven is meer waard, en uitspraken van de motor, dat die meer pk heeft wat hoord??? Jammer dat dat genoemd word, menig tdi heeft meer kw dan op papier, en zo is het met de goljes 1/2 waar tdi's in liggen ook.Hoop maar dat het enkel blik is wat de bestuurder mist, en dat hij lichamelijk nog gezond is..
|
Zelfs bij een tdi in een ernstig ongeluk en ze komen er achter dat deze meer kw heeft dan op papier verkocht werd dan kan de verzekering alsnog moeilijk gaan doen, en het noemen ervan leek mij relevant omdat het helaas de waarheid is. En als je even gaat stampen omdat je hem verkocht hebt in een auto die naar waarheid daar niet geschikt voor is als je niet op een circuit of afgesloten terein zit. Dan mag hij van geluk spreken dat er geen andere heeft dood gereden. Realiteit is dat hij net zo goed iemand anders had kunnen raken en/of door kunnen schieten naar het fietspad en een moeder met kind had kunnen raken.
Ik hoop ook dat t goed met m komt maar om nou de engel gaan zitten uithangen terwijl hij nog even wou blazen tsja...
Kon hij er niks aan doen en reed hij netjes en was t echt een ongeluk dan zit ik te ouwehoeren maar zover bekend heeft hij zichzelf en anderen in gevaar gebracht en als er dan iets gebeurd moet je daar de consequenties van dragen.
|