View Single Post
Old 15-09-2011, 19:11
brittjan brittjan is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Nol
Hoi Brittjan,

Als je op carbs gaat rijden heb je sowieso geen spinnekop nodig.

Als je ook met KR ECU(comp) gaat rijden is een gewone ontsteking net zo makkelijk.

Het kleppendeksel zit met boutjes vast, 8 aan buitenkant 2 bovenop. Inlaatspruitstuk met 8 inbus boutjes. Alleen uitlaatspruitstuk heeft draadeindes.

KR Kop zie je aan nr aan voorkant net onder kleppendeksel bij cyl.1&2, bij mijn weten moet dit 027103373E zijn, van een PL 051103373, ABF 051103373D

MvG Nol

Hey,

Bedankt voor de uitleg! Bij de blok die ik heb gekocht zat er niets bij van motorkabelboom of Ecu. Het enige wat ik heb van ontsteking is de spinnenkop, deze zat op de cilinderkop die ik onlangs gekocht heb

Normaal gezien moet het mij wel lukken om iets van ontsteking te maken, samen te stellen, alleen weet ik niet juist hoe dit in zijn werk gaat bij een originele KR. Ik dacht dat de spinnenkop doorgaf welke cilinder een vonk moet krijgen, hoe gaat dit dan juist in zijn werk als ik deze niet meer monteer?

Mijn cilinderkop is zoals ik dacht van een KR, de code begint inderdaad met 027. Dank je! Even eens dank voor het vertellen hoe origineel de inlaat en kleppendeksel vast zitten!