Via e-bay nog een paar Schmidt velgen op de kop getikt.
2x * *7,5J x16
2x * * 9Jx16
1 velg heeft een beetje schade.
Het was een stukje rijden, samen met een maat van me. Naar Bad Harzburg in Duitsland. Bij ons vandaan 475km heen en dan nog eens 475km terug. En dan met een berlingo diesel. Toppie lekker rustig aan. Tussen Osnabrück en Hannover was het net zo rustig op de weg als hier 20 jaar geleden op een zondag. Om 11.30 waren we daar. Mooi de velgen bekeken en direct ingeladen en terug na huis. Alleen de terug reis was wat minder. Bij Amersfoort begon de ellende al weer file. Dus we waren niet echt vroeg thuis. Half 6 al donker jammer. Toch naar stigterbandenservice gereden om de velgen even voor het zicht naast de caddy te zetten.
Erg dik hoor letterlijk en figuurlijk

De HR foto’s van de velgen.
De 2 x 7,5Jx16 wielen voor voor.

De 2 x 9Jx16 *wielen voor achter.

Op 1 velg zit een kleine beschadiging. Is weg te werken volgens mij. Aluminium polijsten heb ik vaker gedaan.

En niet te vergeten het VR6 subframe. Die is op de remschijven en klauwen na kompleet. Maar voor dat ik daar mee verder ga moet het eerst terug zijn van de straler en poedercoater.

De draagarmen zijn binnen gekomen..
Scheelt wat straal en poedercoat werk. Ik hoef nu ook geen nieuwe rubbers en fuseekogels te kopen.

Die twee draagarmen zijn klaar. Was de rest van het onderstel ook maar zo ver. *
De achteras is omgebouwd naar schijfremmen met de steek 5x100

De boel voor de straler en poedercoater.

Alle speakers voor de caddy zijn inmiddels binnen. * :bananadance:
Van boven naar beneden.
HERTZ ECX 100 Voor in het dashbord.
HERTZ HCX-165.4 Voor in de deuren.
HERTZ HCX 690.4 Voor in het tussenschot.
2x de HERTZ HX-380 V-CONE Deze komen in een nog te maken baskast in de Laadruimte.

Nu nog de versterkers.
Sommige dingen zitten netjes in een koffertje.

Stikkers eraf en een paar batterijen om de condensator onder spanning te houden. En dan het koffertje achterlaten op winkelcentrum hoog catharijne te Utrecht of zo. Denk dat je een groot probleem gaat krijgen. :surrender:

En de extra accu voor het geheel.

Stoomvoorziening moet goed zijn zo.
De onderdelen zijn terug van de straler en poedercoater. *
Onder het zwart zit nog een laag zink.
Het subframe en stabilisatie stang glimt als een spiegel. Jammer dat je er straks zo weinig van ziet.

Durf het bijna niet te zeggen, maar dit zit dikker in de verf dan orgineel.

Ook de achteras is als nieuw.

De veren van de schokbrekers zijn weer mooi geel.

Nu zie je ook hoe goor de poten zijn met de veren erop. Er ontbreekt 1 ring, maar die ligt ergens tussen de onderdelen.

Kan straks verder met het bouwen.
Gelijk 4 nieuwe wiellagers. Die van achteren zijn kapot gegaan met het demonteren van de fusee stukken. Voor was er 1 na de knoppen dus daar ook gelijk maar 2 nieuwe voor gehaald.

Was weer een duur dagje vandaag. De 4 wiellagers waren duurder dan de 4 schmidt velgen......... *