View Single Post
  #3  
Old 19-09-2011, 19:55
asjemenoudje asjemenoudje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 70
Default

- Motor terug erin gelepeld, en vastgezet op nieuwe motorsteunen.
- Een Wiechers Veerpootbrug aan de voorkant, onderzijde gemonteerd(tussen de voorste bevestigingen van de draagarmen).

- Stoel gemonteerd.
- radiateur van Opel Astra 2.0 8v Gsi achter in gemonteerd.
- Gegalvaniseerde koelbuizen naar achteren gelegd en gemonteerd.
- Benzine tank: oude luchtketel van een vrachtwagen, ingekort en voorzien van een vrachtwagen vulstuk. Daar Steuntjes voor gemaakt an achter de stoel geplaatst.
- Accu op de plaats van de bijrijdersstoel geplaatst.
- Plaat achterde stoel gemonteerd ivm veiligheid.
- De orginele grille was kwijt dus we hebben een aluminium plaat in vorm gesneden en gemonteerd.
Lampen en nummerbord op het dak gemonteerd
- Als laatste nog alle stroom aangesloten(thnx to my dad: the electrician).
De auto heeft nog steeds sleutelherkenning, dus we hebben de sleutel in het spoeltje vastgebonden.
- Motor verder helemaal orgineel gelaten, Alleen uitlaat afgezaagd voor de katalysator(auto heeft wel nog een Lambda-sonde).





__________________
Present:
- 1985 Volkswagen Scirocco GTX 1.8 8V DX aka 'Zorro'
- 2007 Volkswagen Polo TDI Trendline 1.9 8V BMT aka 'Smurf'
Past:
- 1996 Volkswagen Golf III 1.6 8V AFT(later 1.8 8v ABS) (autocross) aka 'Kaetel 1'
Reply With Quote