Zo, om het topic even af te stoffen.
Nu 3 maanden verder alweer, heel veel gebeurt en heel veel gelukken en tegenslagen achter de rug.
Groot deel van de onderdelen zijn binnengekomen vanuit Biesheuvel.
Alle PU bussen zijn gemonteerd.
Alle delen van het onderstel zijn ontdaan van al het zand en vettigheid en gelijk voorzien van een nieuwe laklaag.
De achteras is volledig oranje gepoedercoat, de torsie assen hebben we eruit gehaald en alles terug in elkaar gezet.
Montage bussen hiervan zijn ook vervangen voor PU, en de draagarmen vervangen voor bredere en aluminium versies.
En er is een dikkere stabi-stang gemonteerd (19mm).
Ook hebben we een set Aluminium ophangblokken uit Amerika laten komen voor de achteras. De rubberen versie wil nog wel eens scheuren en deze blokken maken het geheel een stuk stijver.

(en ja hier ligt het 1 en ander nog niet goed op z'n plaats)
Omdat we de auto snel naar de rolkooibouwer moesten krijgen (afspraak al gemaakt) hebben we een nacht tot 6 uur door moeten werken en een nacht tot 2uur om het boeltje op poten te krijgen.
Huidige staat:
Voor: Intrax schroefset gemonteerd.
Achter: tijdelijk even een set Koni dempers, vanwege het missen van 2 busjes. (vandaar de rare stance)
Afgelopen weekend is hij naar GB (Biesheuvel) gegaan om de rolkooi er in te bouwen dus het is nog op tijd gelukt
mijn excuses voor de slechte Iphone foto's, net op die dag had ik m'n spiegelreflex niet bij me. Zodra hij terug is met rolkooi zal ik mijn camera er eens op los laten.
Hierna gaan we nog wat kleine dingetjes aan het onderstel afwerken en daarna zal hij spuitklaar gemaakt gaan worden.
Ohja, check even allemaal onze KiKa handjes actie:
Jouw naam op de motorkap van onze 944?