22-09-2011, 16:43
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Golf 1 Treffen 2012: 13 t/m 15 Juli
Nog 'ns effe deze topic omhoog halen voor J-9A-N en nog evt. andere Golf 1 liefhebbers hier wat volgend jaar misschien naar 't Golf 1 IG treffen in WOB willen gaan:
Quote:
Originally Posted by Der Typ Siebzehn
Zelf heb ik hierover net nog voor alle zekerheid nog 'n thread hierover gestart in het interne forum van de IG (=alleen toegankelijk voor de leden), om dat ook nog 'ns bevestigt te krijgen van 't bestuur of dat ook voor de volle 100% klopt, als ik antwoord heb gekregen zal ik dat naderhand hier effe laten weten. Maar je kunt er nu al voor 99% uitgaan dat dit klopt, het is in het verleden bijna altijd ook midden juli geweest (m.u.v. 2 jaar achter elkaar, jaren geleden inmiddels, toen was het in de 2e helft van Juli, maar dat waren uitzonderingen).
|
De voorzitter van de Golf 1 IG heeft gisteren in die thread geschreven dat hij inmiddels zijn handtekening namens de Golf 1 IG onder 't huurcontract had gezet voor de huur van de Festplatz in WOB Vorsfelde voor het weekend van 13 t/m 15 juli heeft gezet
Quote:
Hallo.
Vertrag mit der Stadt Wolfsburg ist unterschrieben,
das Treffen im nächsten Jahr findet wie geplant vom 13. bis zum 15.07.2012 in WOB-Vorsfelde statt.
|
Het is nu dus officieël en voor de volle 100% zeker, de 14e editie van 't Golf 1 IG Treffen in WOB is dus van vrijdag 13 Juli t/m zondag 15 juli 2012 op de Festplatz in WOB-Vorsfelde.
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|