weer verschillende dingen gedaan,heb voor de mk1 een custom grille gemaakt en ben het blokje aan het opbouwen.
voor het racer project had ik bovenstaande cilinderkop klaarliggen,maar na wat denkwerk besloten die op het blokje voor de mk1 te schroeven,omdat de kop al een paar keer was gevlakt[compressievrhouding^]en dat willen we dus niet,daarbij had deze kop als klepconfiguratie 29mm voor de uitlaat en 36mm voor de inlaat.heb in het magazijn

enn kopje gevonden die nog nooit gevlakt is en van zichzelf al een diepere kom in de kop heeft dus ideaal.alleen deze kop heeft als klepconfiguratie 30mm voor de uitlaat en 32,5 voor de inlaat.ga volgende week dus de klepzetels van dit kopje vervangen voor 4 grotere zodat de grotere klepppen erin kunnen.compressieverhouding zal dan rond de 8,7 op 1 komen te liggen met 36mm inlaatkleppen en 30mm uitlaatkleppen.daarna het kopje nog even naar VDBWorks voor een kanaalbehandeling

en dan kan die in ieder geval op het motortje.
ik weet het,het gaat allemaal niet zo snel,maar wil het wel helemaal naar m'n zin hebben en dat kost de nodige muntjes.daarbij hoeft het ook niet zo snel te gaan,het is hobby,geen race tegen de klok.