In de tussentijd zijn er weer een aantal dingen gebeurd.
De G60 remklauwen terug netjes gemaakt en gereviseerd:
De klauwen die aan de achterzijde komen had ik al gestraald en gespoten, deze heb ik nu ook voorzien van een revisie setje:
Ook heb ik een rembekrachtiger van een G60 aangeschaft, deze zou normaal gezien in een mk1 moeten passen.
Deze heb ik gestraald en mat zwart gespoten zoals de rest van de aanbouwdelen. Hoofdremcilinder van de Scirocco is ook al gemonteerd.
Verder nog een Golf 2 Gti 16V motor aangekocht, Helaas was de cilinderkop in slechte staat, momenteel al een andere cilinderkop aangeschaft die pas gereviseerd is geweest.
Verder bleek er een lichte kras te zitten in een van de cilinderwanden van het blok, serieuze tegenslag.. Heb dan ook besloten om de originele motor voorlopig terug in de carrosserie te leggen als deze terug op zijn wielen staat, dan kan ik rustig de Gti motor reviseren.
Toch al een paar aanbouwdelen van de motor gestraald en opnieuw gelakt:
En dit zou ooit op de Gti motor moeten komen:

Carburators van een Suzuki GSX-R 750
Momenteel volop bezig aan de carrosserie, de motor ruimte helemaal aan het stralen en voorlopig in de primer zetten tegen het roesten. Ik hoop een van komende weken het front er in te kunnen lassen.

1 kant al gedaan

Het front.