
12-10-2011, 19:31
|
Postwhore
|
|
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,234
|
|
@ JOhan:
Ik vind het zelf ook erg jammer, ben er dan ook met goede zin aan begonnen. Echter ben ik van mening dat de db riem en dus ook waterpomp gedaan moeten worden, wand de histori is onbekend. Tel daar de koppeling + wiellagers , en grote beurt en remklauw bij op en je zit al op een vrij hoog bedrag en dan moeten de uren nog gemaakt worden.
Als de auto super strak was dan zou ik het meteen doen. Maar de body is ook niet top meer, dus vind ik het zonde van de moeite en het geld. Ik verkoop dus alles en misschien koop ik dan nog een keer een leuke 16v die in betere staat is.
Echter ga de ik complete 16v uitlaat lijn onder mijn mk2 1.6 bouwen omdat ik de looks van de einddemper mooier vind en ik het spul toch heb. Dan wil ik nog kijken voor een weber vervangingscarburateur aangezien de pierburg betere tijden heeft gekend.

__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar
Golf 3 1.6 1997 beunmobiel
|