18-02-2005, 15:04
|
 |
6k and counting...
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Adriaan
gert: als je het breed hebt moet je het breed laten hangen. Dikke velgen en een nieuwe auto met veel luxe.
Dat allemaal is met een golf 2 natuurlijk ook mogelijk, maar het blijft uiteindelijk een golf 2 waar je heel veel geld in stopt dat je er nooit terug voor krijgt. Een hobby is leuk, maarja ik zie af en toe autos dat ik denk, leuke bak. maar als je hem probeert te verkopen kan je hem aan de straatstenen niet kwijt.
begrijp me niet verkeerd, ik hou van mooi gemaakte auto's maar als ik dan stalen velgen uit 1978 met streepjes erin voor 500 euro verkocht zie worden dan zakt mijn broek af..
|
Komt ook omdat die velgen uit 1978 zeldzaam zijn . En nog steeds goedkoper dan menig Halfords setje waar je mee doodgegooid wordt .
Bij elke bandenboer kan je tegenwoordig de meest uiteenlopende creaties bestellen . Ik vraag me nu al hardop af of die ooit zeldzaam zullen worden omdat er zoveel van zijn .
En wie heeft het over een Golf 2 ? Niks mis mee maar daar rijden er naar mijn mening nog teveel van rond .
En luxe : het is een keus .
Ik val er alleen maar van in slaap op de grote weg .
Vrees dat anderen horendol worden in mijn hok zonder iets erin wat maar ook op luxe lijkt en wat demping kan geven .
Ieder zijn meug
Toevallig vind ik het wel leuke velgen maar zoals ik al eerder zei voor dat geld heb ik een auto zoals ik m hebben wil .
Maar ik gun iedereen zijn hobby
:biggrin:
|