28-10-2011, 22:26
|
 |
VW Addict
|
|
|
|
Vandaag een foto loze update. Heb in de tussentijd weer wat onderdelen binnengekregen, waaronder een radiator. Van de week kreeg ik ineens een telefoontje van de straler. Deze had wat minder nieuws, een stang van de beugel was afgebroken waardoor de auto eruit gevallen was. Gelukkig bleef die nog hangen aan een ketting, waardoor er aan de voorkant maar eens klein deukje zit wat niet in het zicht zit. Gelukkig was het nog geluk in het ongeluk, anders was de auto op de straler gevallen en kon de auto weggegooid worden.
Gisteren kreeg ik weer een telefoontje van de straler dat de auto al klaar was. Zo snel had ik er niet op gerekend. Omdat ik volgende week een toets week heb kwam het eigenlijk best klote uit, maar vandaag de auto gaan halen. Er zijn nog een paar hele kleine gaatjes tevoorschijn gekomen. Ik zie het maar zo: hebben we de auto niet voor niks gestraald, anders was je daar niet achter gekomen. Volgende week zaterdag gaan we de hele dag beunen en heb ik er ook weer tijd voor als alle toetsen zijn afgerond 
|