View Single Post
Old 02-11-2011, 22:01
The Clauw's Avatar
The Clauw The Clauw is offline
Postwhore

Default Vragen over het winterstallen-slaapje

Het is inmiddels al weer bijna winter ( wat niet te merken is aan het weer ) en ik was op zoek naar een stalling voor het winterslaapje van mijn Audi GT en ineens bedacht ik mezelf:
Is het niet verstandiger om je auto op bokken te zetten tijdens de stalling om de ophanging en het chassis te ontlasten of maakt het niets uit als de auto er maar een maand of 4 tot 6 staat?

Ik zet hem wel op oude velgen met oude banden dus daar gaat het me absoluut niet om.

En nog even ter opsomming en graag jullie verdere aanvulling alvorens de auto te stallen:

Tank vol gooien
Olie verversen
Banden goed hard 3.5 ofzo?
Raam een klein stukje open
Ventilatieroosters open
Accu er uit

Ik zie verschillende stallingsmogelijkheden... van oude kassen waar de auto in het zand staat tot luxe schuren met dikke betonnen vloeren maar wat is nou het ALLER beste tegen roest.
Zo,n oude hooischuur, een kas of nou juist een wat moderner gebouw met een betonvloer?

Als jullie voor een leuke prijs ( 100 euro voor een winter ofzo ) nog iets weten in de buurt van gelderland of waar dan ook hoor ik dat graag.

Heb al wel 100 advertenties van marktplaats gebeld voor een stalling maar overal willen ze zelf de auto weg zetten of praten ze over een doekje over de auto heen gooien om beschadigingen te voorkomen... dan weet ik wel hoe laat het is
Reply With Quote