update:
vandaag en gister is er weer veel gebeurt al zeg ik het zelf
ik heb gister de auto verder klaargemaakt, de wielen ect eronder geplaats. en hem naar mijn spuitcabine:P gebracht.
vandaag was het kouder als verwacht, dus de verwarming maar alweer aangezet om 5 uur. toen de ruimte om 7 uur lekker op 21 graden was, ben ik begonne met de auto klaar te zetten om de spuitplamuur te spuiten.
maar zoals altijd kwam er weer even een noodgevalletje tusse, (kapotte vrachwagen van de pa, en dus eerst even mee repareren) toen om 10 uur begonnen met de epoxy op blanke delen te spuiten. vervolgens 2 uurtjes kleine delen geschuurt, en toen de epoxy ietjes opruwen en de spuitplamuur erop. dit ging allemaal goed. (beter dan verwacht

) nadat ik ermee klaarwas heb ik de auto nu nog altijd lekker bij de verwarming staan op 20 graden.
zelf ben ik zeer tevreden over het resultaat, en kan ik morgen verder gaan afschuren.
ik ben er nog steeds niet achter hoe foto's te plaatsen, dus die houden jullie tegoed
op de planning staat dat hij over 2 weken gespoten gaat worden, dit gebeurt op een andere plek in een echte spuitcabine, ivm stof ect.
ik hou jullie op de hoogte.
tevens nog een aantal delen gezocht:
rechter achterraam, de hond wilde het niet heel laten
sideskirts voor over de dorpels, orgineel het liefst met spatbord verbreders
en tog al stiekem aan het zoeken naar een ander interieur, liefst leer(A)
ook kwam ik vandaag het probleem tegen dat ik mijn deuren niet uit elkaar klijg, ik krijg de klinken er niet vanaf, kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt
er komen nieuwe klinken en sloten in, maar wil deze tog een beetje heel houden voor reserve.
mvg erwin