Thread: Marco R29
View Single Post
Old 27-11-2011, 16:57
Marco R29's Avatar
Marco R29 Marco R29 is offline
Forum Regular

Default Marco R29

Na wat jaren meegelezen te hebben (en een beetje ongelukkige post kortgeleden), zal ik mee ook maar eens voorstellen.

Ik ben Marco uit omgeving Leiden, woon al bijna 9 samen met mijn vriendin, en ben al een jaar of 12 verslingert aan Volkswagens. Na wat jaren Corrado G60 gereden te hebben en de afgelopen jaren een Corrado VR6, heb ik mij kortgeleden een Golf MK1 1.5 GLS uit 1978 aangeschaft. Deze stond al een tijdje te koop op marktplaats bij 1 van de jongens van Fanatics (Roy), en na wat heen en weer gebel ben ik met een maatje van me gaan kijken. De Golf was nog helemaal in originele staat, en had maar 44.000 km op de klokken staan Dat de wagen altijd binnen had gestaan was duidelijk te zien, het was echt een plaatje!!!! Geen roest, keihard, en zelfs het bruine skailederen interieur was echt smetvrij. Aangezien de auto in zo'n topstaat was, was er weinig ruimte tot onderhandelen, en heb ik de vraagprijs eigenlijk zo betaald. Voor mij was hij het waard, ik blij, Roy blij.
De rit naar huis was geweldig. Toegegeven, de wegligging is wel wat anders dan een Corrado , maar het plezier wat ik ervoor terug kreeg is ook wel wat waard

Plannen met de auto zijn er niet echt, hij gaat straks eerst de winterstalling in. Ga rustig een setje Porsche wintervelgen opknappen, zodat ik daar van de zomer op kan rollen. Ook moeten de Corrado en de in de loop der jaren verzamelde spullen nog weg, dan heb ik weer wat centjes om de Golf te steken

Genoeg geluld, de foto's

En in de winterstalling bij een vriendje

De kleur is overigens Inarissilber, maar denk dat de meesten dat wel weten.

Als de wielen een beetje vorderen, dan post ik wel weer wat pics.
Dat de winter maar snel voorbij mag zijn!!!
Reply With Quote