View Single Post
  #8  
Old 01-12-2011, 20:46
kneeke kneeke is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 27
Default

Goedeavond,

Graag wil ik u op het volgende attenderen;

Winter Wonder Land 2011 gaat niet door

Het bestuur van de Ondernemersvereniging Zundert Centrum heeft besloten Winter Wonder Land 2011 niet door te laten gaan. De deelname van de leden is te minimaal in relatie tot de financiën van de vereniging.

Ondernemersvereniging Zundert Centrum (OZC) organiseert Winter Wonder Land voor en door leden met een hoog entertainment gehalte voor het publiek. De aangesloten ondernemers zijn belangrijk voor en bij dit evenement. De belangstelling en interesse dit jaar is te minimaal.

Het OZC bestuur vindt het naar de leden toe onverantwoord om veel geld uit te geven aan entertainment zonder dat de leden daar zelf voldoende baat bij hebben. Het beschikbare budget is overigens beperkt, omdat niet elke ondernemer in het centrum van Zundert lid is van de vereniging.

Voorzitter Frits Slootmans: ‘als bestuur moeten we achteraf rekening en verantwoording afleggen aan onze leden. Met het laten doorgaan van het evenement is de greep op de verenigingskas te groot, mede door de minimale inzet en deelname van de leden van de vereniging. We kunnen daarom niet anders dan Winter Wonder Land 2011 alsnog schrappen.’

Medio september heeft de werkgroep de voorbereidende werkzaamheden gestart. Er waren leuke ideeën. Via de sociale media werd dit al bekend in Zundert. Deze ideeën zijn niet verloren. De vereniging bewaart deze voor eventueel een volgende keer.

Ondanks de voorbereidingen en de ideeën heeft het bestuur na lang wikken en wegen Winter Wonder Lang toch nog afgelast. Het bestuur is zich bewust dat dit besluit voor velen een tegenvaller is. Maar de financiële middelen moeten de organisatie van zo’n evenement wel toelaten. Zoniet, dan gaan we sparen voor een volgend evenement, aldus de voorzitter van de OZC.

Voor meer informatie kunt u voorlopig contact opnemen via e-mail fritsslootmans@hetnet.nl.


Deze tekst heb ik van www.ozc-zundert.nl afgehaald. Zelf woon ik nl. in Zundert en had al ergens geruchten gehoord dat het niet door zou gaan.
Reply With Quote