View Single Post
Old 24-02-2005, 13:09
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Ik denk dat het bij Porsche eerder gaat(zou moeten gaan) om de exclusiviteit dan om een zo groot mogelijke afzet en marktaandeel...

@ Erik: geloof ik zeker! Maar oke... Porsche is in mijn ogen ook mooi omdat het iets is wat haast onbereikbaar is... Iets wat je weinig ziet, en waarvan je dan denkt... Dat zou ik ook nog eens willen... En niet dat je denkt van: oh, nog een nieuw model van Porsche, zag vanmiddag nog die Boxter rijden...

Daarbij vind ik die Cayenne ook een hele grote fout van Porsche... Touareg is in mijn ogen iets wat ik liever zou rijden dan een Porsche... enige reden waarom ik misschien wel voor een Porsche zou kiezen(niet reƫel dus... :p ), is dan omdat Porsche een naam heeft.

Maar die naam zal in mijn ogen minder gaan worden met het aanbieden van goedkopere "ik-rijd-ook-een-Porsche-modellen"... Al hoe goed ze dan wel rijden, de echte porsche is geen Boxter of Cayman, en al helemaal GEEN Cayenne...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote