Tijdens het wachten op de aangepaste veerpoten vast 2 setjes Ground Zero speakers aangeschaft,
een setje op de originele plek in het dash gemonteerd (moest 1 en ander aanpassen ivm ruimte gebrek) en
een setje onder de hoedenplank gemonteerd (wou geen gaten in de hoedenplank maken).
Ook een andere radio ingebouwd met mp3, 2x usb poort en bluetooth handsfree e.d.
Alle originele bekabeling laten liggen en originele speakers & radio (beide waren nog in goed werkende conditie)
netjes opgeborgen voor als ik dit in de toekomst ooit weer zou willen terug bouwen.
Alvast het subframe en achterbrug gespoten met zwarte tectyl &
remklauwen, remankers en remtrommels gespoten met hittebestendig matzwart.
Na 4 lange weken kreeg ik eindelijk me nieuwe onderstel terug en wat was ik blij zeg.
Ze had nog wat lager gemogen maar helaas gaat de set niet verder dan dit.
Ding laten uitlijnen en camber laten stellen op 1,5 graad negatief en
wat maakt zon onderstel een verschil in wegligging bij zon boot
Next up is het monteren van een 3 Inch RVS S-rohr en het plaatsen van een Audi 100 type 44 5-bak.
Wil de radiateurkap, kleppendeksel & distributiekap hittebestendig matzwart spuiten,
nog een "kleine" sub & amp netjes in de kofferbak inbouwen & bekleden met bruine skai en
ben ondertussen aan het rondkijken naar een leuke set brede 17 Inch velgen.
Ben nog op zoek naar een bruine of groene pookknop voor een 5-bak waarvan de achteruit naast de 4 en dus achter de 5 zit.
Zoe daarnaast het verstelknopje voor de rechterspiegel. Als iemand nog wat weet let me know aub.
Knopje voor de spiegel hoeft niet perse in dezelfde kleur te zijn, dit kan ikzelf nog wel in kleur spuiten.
En zoek nog een afdekplaatje voor de ruitenwisser (EDIT; reeds voorzien)