View Single Post
  #5  
Old 22-12-2011, 08:57
Gtsi-R Gtsi-R is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 188
Default

thanx,

heb gister ook alle verstuivers los gedraaid en de pomp tot de nok gevuld,
voorgegloeid, en na wat doorstarten begonnen de verstuivers wat te lekken
sloeg idd aan! en daarmee heb ik ook meteen de pomp ontlucht. dus het hogedruk gedeelte krigt iig de brandstof. ben er nog steeds niet van overtuigd of dat de schottenpomp helemaal goed zin werk doet.. zal de retour er eens af trekken om te kijken of hij een overschot retour gooit..

motor reageert alleen nog niet op het gas. hij komt niet op gang, bljift alleen stationair roken.. (blauw) onverbrande brandstof?

bij de 1e cilinder in bdp staat iig het pomptandwiel op tijd, en ook de nokkenas staat goed.

komt het vaak voor dat de pomp uitgeklokt moet worden? of zullen de verstuivers eerder verstopt zitten/ vuil zijn? zeker na een lange stilstand?

gr roel
__________________
Gtsi-®


Automotive Test Engineer.
Reply With Quote