View Single Post
Old 27-12-2011, 18:36
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Morretjes4
Kabelboom van de motor moet je (de nieuwer type hebben 7 kabels met 2 stekkers of oudere types 6 kabels in 1 stekker die naar de digifant gaan) relais 32 op positie twee op de zekeringkast voor benzine pomp beetje knutselen en knallen. Motor steunen recht op de originela plaat zoals bij de 1.8 zit plaat maken met een nieuwe steun. met een 02A bak baksteunen er op zetten. Verder een klein kunsje wel goed rekening houden met de geschakelde draad voor de computer. Deze moet ook spanning bij starten.

ik was eigenlijk van plan om de volledige kabelboom + zekeringkast van de G60 nu voorlopig los te monteren in de motorruimte , eigenlijk met 2 zekeringkasten werken voor een proefdraai ...... echter weet ik niet in welke staat de motorblok is . Deze heb ik namelijk los gekocht de man beloofde mij dat er niets aan was , en dat alles compleet was . eenmaal ik thuis kwam en alles doorzocht kwam ik tot de constatatie dat de motorkabelboom te kort was , dus ik bellen naar die gast maar hij wilde niet meer opnemen , dus daarom zou ik voorlopig willen opstarten met 2 zekeringkasten en daarna als de motor flink zijn best doet , over te stappen naar 1 zekeringskast .
Reply With Quote