28-12-2011, 23:05
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Scirocco_1600
die 4.4 zit trouwens op een GTI bak 4 versnelling ( 5 is er uitgebleven ) bak was gemaakt om op een atmosferische 2.0 8v ( op webers ) te functioneren voor de autocross . maar deze komt er niet meer op ..... te bang dat deze breekt  het zooitje heeft wel aardig wat pleuros gekost . waarom de keuze 020 , om de snelle inbouw te doen , zou graag binnen een week of 2 leven in de motor horen .... eenmaal dat ik weet dat de motor zijn ding doet zal ik wel zien wat er allemaal aangepast wordt . het hoeft geen racemonster worden , enkel wil ik ervaren hoe een G60 rijdt  en aangezien ik het motorblok toch liggen had ? ....
|
Ik snap je verhaal over de auto cross, maar zon bak is echt niet geschikt voor een g60 motor. dat was wat ik je wilde vertellen!
Het hele effect van de druk vulling met zon bak raakt er uit, jij gaat straks 100 km in zun 4 rijden met een 4.4 eind vertraging, hoeveel toeren denk je dat je motor dan draaid ? vermoedelijk rond de 6000 toeren met 195 50 15 banden. g60 rijd het mooist van onderuit de toeren 1500 tot 3500.
verder moet 2 weken makkelijk te doen zijn, 
|