Thread: Nickie827
View Single Post
Old 04-01-2012, 15:27
VWToon89's Avatar
VWToon89 VWToon89 is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Nickie827
Hahaha nou wat scheeld het, hij was zo erg dat ze hem een half jaar geleden hebben "getracht" te verlagen...

nee ik ben met banden zo'n ontzettende n00b...
maar even gekeken vlug en DIT is precies wat ik wil

ik heb 7.5J velgen en er zitten nu 205/50/17 continental sport contact 2 onder...

en schroefset, als ik het doe wil ik gelijk goede hebben niet een aggenebis ding. die na een half jaar vast zit ofzo lekt,,,

ja de ramen moeten wel, had had bediende, en heb nu nieuwe deurpanelen waar elektrisch op zat dus ga geen gaten boren,,,

Oejoejoe das een ferme berg dan.

Haha ben er ook niet de master in maar weet er wel wat van. Heb je al iemand die ze er voor je op gaat leggen? Niet elk autobedrijf wil namelijk getrokken banden leggen. Maar weet je ook wat de cijfers willen zeggen?

Dat je gelijk goed schroefset moet nemen ben ik helemaal met je eens. Alleen somige sets zijn heel duur maar niet speciaal. Zelf heb ik nu een set dat 2 jaar oud is en niet duur was, waar ik zeer te vreden over bent. Ik rij behoorlijk laag en door eigelijk te breden wielen heb ik zoveel bumpstops moeten steken dak achter helemaal nie veer maar da kom nie door schroefset. Is wel lekker stug.

Als je electrische nu kunt maken ook zeker doen! Vooral als het panelen zijn standaard met electrisch, zou inderdaad zonde zijn als je zou gaan boren.

Oldrides:
MK3 '96 1.4

www.vwcruizers.nl

Proud member of the VW Cruizers
Reply With Quote