Thread: Nickie827
View Single Post
Old 04-01-2012, 15:33
Nickie827's Avatar
Nickie827 Nickie827 is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to Nickie827

Quote:
Originally Posted by VWToon89
Oejoejoe das een ferme berg dan.

Haha ben er ook niet de master in maar weet er wel wat van. Heb je al iemand die ze er voor je op gaat leggen? Niet elk autobedrijf wil namelijk getrokken banden leggen. Maar weet je ook wat de cijfers willen zeggen?

Dat je gelijk goed schroefset moet nemen ben ik helemaal met je eens. Alleen somige sets zijn heel duur maar niet speciaal. Zelf heb ik nu een set dat 2 jaar oud is en niet duur was, waar ik zeer te vreden over bent. Ik rij behoorlijk laag en door eigelijk te breden wielen heb ik zoveel bumpstops moeten steken dak achter helemaal nie veer maar da kom nie door schroefset. Is wel lekker stug.

Als je electrische nu kunt maken ook zeker doen! Vooral als het panelen zijn standaard met electrisch, zou inderdaad zonde zijn als je zou gaan boren.

Ja dat is het zeker, ik zal zo meteen met de hond uitlaten even een foto maken, hoop dat het dan te zien is op de foto zonder auto.

nee nog niet, moet eerst de banden maar eens zien te vinden, 195/40/17.
ja enigszins de eerste maat is de breedte van de band de tweede de hoogte en de derde de inch maat. verder snap ik er geen hol van hahaha

okay en wat voor 1 heb jij dan? en wat koste die?

ja daarom ben ik lekker zoeken, alleen er word zelden komplete set aangeboden. ik heb ze nu gelukkig gevonden voor de prijzen die ik ervoor wil uitgeven. Boren begin ik niet aan dan sloop ik de hele panelen...

--------------------------------

Mijn Golfke
Reply With Quote