View Single Post
Old 04-01-2012, 23:06
Vincent dV Vincent dV is offline
Forum Regular

Default Vincent's golf 1 '78er TDI

Hallo iedereen, Vincent de Vries, 20 jaar en kom uit Sneek.
Zal even van voor af aan beginnen,

Na het behalen van mn rijbewijs, een golf 3 gekocht (foto's volgen nog)

Maar toen de helft van de vriendengroep oldtimers ging rijden, moest ik er ook maar aan geloven! dus de golf 3 verkocht, en een type 1 op gehaald('83er).
Met de planning om er ooit eens een tdi in te gooien.

Hier de aanwinst:

[IMG]http://img543.imageshack.us/img543/5272/29464411052351238836010.jpg
[/IMG]
Voor een week of 3 terug begonnen om hem te gaan strippen:

Achterklep straktrekken

Omdat ik het motorruim wou gaan verstevigen, moest er het e.e.a. aan gelast worden, er zaten een aantal roestplekjes waar ik niet helemaal tevreden over was en toen opeens:

komt een vriend met het geniale idee, om zijn '78er te gaan verkopen, die al verstevigd is en op een schroefset staat, en uiteraard de kleine achterlichten. Dus heb ik die maar gekocht
Beetje zonde van het werk wat er in de oude zit, maar dat heb ik er wel voor over.

Staat momenteel nog in de loods van een vriend van me, maar morgen lepelen we hem van het zoldertje af, hier wat foto's:

Verstevigd motorruim

Het laswerk is niet op en top, maar omdat ik de naden toch af ga kitten(net als orgineel) zie je er toch niks van uiteindelijk, en het zit toch vast daar gaat het uiteindelijk om

Overenthousiaste vriend van me

Ook heb ik de kleur al uitgekozen, hoewel ik het heel diep wel zonde vind om hem niet in de originele kleur te spuiten, heb ik deze kleur uitgekozen:

G60 remmerij gekocht en gespoten (kleur vd. auto)

Ook even een stukje achterklep om te kijken hoe het gaat staan:

Dit was het voor eerst, morgenvroeg haal ik de auto op.
en hoop voor zondag het motorruim in de verf te kunnen zetten.

Probeer zo veel mogelijk jullie op de hoogte te houden, als ik er nog tijd voor over houd uiteraard!
Reply With Quote