View Single Post
Old 05-01-2012, 13:21
EvertVW's Avatar
EvertVW EvertVW is offline
Volksforum Aandeelhouder

Een goeie g-lader waarvan de revisie bekend is brengt al rond de 700 euro op. Je kon er eerst meer voor vangen maar de g60 rijders worden schaarser dus ook de vraag naar g-laders. Als het blok aantoonbaar goed is ( met rekeningen van koprevisie o.i.d. er bij) is 1200 euro voor een compleet en origineel blok met bak een rieƫle prijs. Mits je het lopend kunt laten zien. Overigens zijn de blokken van de corrado's en golf g60 exact het zelfde.

Ik heb deze auto eens aangekeken toen deze in regio Rotterdam te koop stond waarna ik dit topic heb geopend. Toen was ik achteraf blij dat ik hem niet aan m'n kont had hangen voor 1000 euro. De volgende eigenaar heeft er wel het e.e.a. aan gedaan volgens mij maar het bleef een verneukte g60 edition one met een slechte koets. De auto is vervolgens in een half jaar tijd 3x van eigenaar gewisseld en allemaal hadden ze buikpijn volgens mij dus ik betwijfel of het wel zo'n super blok is overigens.....

Ik denk wel dat de hobbyisten over een paar jaar blij zijn als ze nog zoiets als dit tegen konden komen. Waarschijnlijk zijn alle slopertjes binnen nu en enkele jaren in Arie's schuur verdwenen...